Thursday, April 05, 2007

cuti sudah bermula...

yeahaaa.....laptop aku skarang dah virgin semula!!! baru reformat daaa~

dan....

yeahaaa~!!cuti dah start~!! and since aku kat macquarie uni, 2 kali yeahaaa la dari dak2 uni lain sbb cuti budak2 macquarie ni 2 minggu lamanye =P

[bertukar ke nada formal]

di sini saya senaraikan (tanpa mengikut susunan prioriti) beberapa perkara yang ingin saya lakukan di masa cuti ini:

(oleh kerana saya bukan pelajar TESL, maka saya tak akan melayan kawan saya dari NZ/Brisbane...haha...maaf ya, ini adalah stereotaip yang nyata bagi pelajar TESL setiap musim cuti...haha)


--lepak di city, mengeratkan silaturrahim bersama sahabat handai yang sudah lama tak ketemu
--berkaraoke + menyanyikan lagu2 wajib karaoke
--menonton persembahan dramac yang sekian lama tertangguh (maaf nisa!)
--menghadiri majlis graduasi rakan2 saya di macquarie dan di mana-mana jua uni di sydney
--menyertai 'inter uni sports carnival' sebagai pemain dan penyokong...ya, 4 tahun, masih bersemangat!
--*uhuk* belajar *uhuk*
--bermain bola keranjang
--menganjurkan kejohanan playstation 2 'pro evolution soccer' yang juga dikenali sebagai 'Justice League'
--menghubungi semula rakan2 lama di mana jua yang sudah lama tiada khabar/berhubungan.
--memulangkan tupperware tasha =P


saya rasa itulah dia agenda-agenda utama cuti ini...ingin maklumat lanjut? hubungi saya di sini dan sana...sekian =)

p/s-azan, have fun reading...this to practice your malay yo!

p-p/s - Gullible Info: "On any given day, there is a 94 percent chance that you will walk past someone with the same birthday as you."

3 comments:

Anonymous said...

"stereotaip yg nyata"???

gosh, that sounds so funny.

ye ye, mane tupperware nye plsss? hahah

Sunny MST said...

ya tasha...stereotaip yang nyata...sbb biasanye kan orang associate stereotypes dgn untrue generalizations...tapi in this case...ini adalah benar dan nyata =P

tupperware satu!wokeh, coming up~!

Anonymous said...

Lo and behold, I have (more or less) understood the entire entry!

(More or less lar.....)

Hahahah